Станом на 1 липня 2019 року залишки на казначейський рахунках становили 12.96 млрд грн. Для порівняння - станом на 1 червня залишки на рахунках становили 29.54 млрд грн, а станом на 1 травня – 36.85 млрд грн.
Зведений бюджет у травні 2019 року отримав 129.4 млрд грн доходів, що на 8.3%, або ж на 9.9 млрд грн. більше, аніж у травні 2018 року. Більшу частину цього приросту забезпечили податки: прибутковий податок з громадян, акцизи та ПДВ. В травні 2019 року НБУ перерахував залишок траншу прибутків минулого року в бюджет в розмірі 17.3 млрд грн. Але оскільки в травні 2018 року трансферт НБУ становив 17,0 млрд грн, значних сачків у статистиці бюджетних показників не відбулося.
Впродовж травня 2019 року державний та гарантований борг продовжував скорочуватися. Зокрема в травні борг скоротився на 0,9% або ж на 18,4 млрд грн. до 2106.49 млрд грн. По відношенню до ВВП станом на початок червня державний борг становив 56% ВВП (відносно кумулятивного показника ВВП з червня 2018 по травень 2019 року). Скорочення боргу в травні відбулося завдяки плановому погашенню суми боргу (найбільше ОЗДП 2014 року). З іншого боку політична невизначеність стала на заваді вчасного отримання запланованого обсягу зовнішніх запозичень.
Зведений бюджет у квітні 2019 року отримав 136.6 млрд грн доходів, що аж на 37%, або ж на 36,9 млрд грн. більше, аніж у квітні 2018 року. Такі рекордно високі показники росту доходів бюджету стали можливими завдяки Нацбанку, який одним траншем перевів в бюджет всю заплановану на рік суму в 37 млрд грн. Навіть без врахування надходжень від НБУ, доходи державної скарбниці в квітні 2019 року виросли на 5,1% або ж на 4.3 млрд грн. більше ніж рік тому.
П’ята частина українців у працездатному віці постійно працює за межами України. А сума отриманих українськими домогосподарствами коштів із-за кордону у 2018 році була еквівалентною майже третині бюджету України і в 4.6 рази перевищувала обсяг прямих іноземних інвестицій в країну. «Ціна держави» з’ясувала обсяги трудової міграції, суми отриманих грошових переказів в Україну та їх значення для національної економіки.
Зведений бюджет у березні 2019 року отримав 107.2 млрд грн доходів, що на 5%, або ж на 5.4 млрд грн. більше, аніж у березні 2018 року. Цього місяця темпи наповнення казни дещо вповільнились. На відміну від попереднього місяця в березні не було доходів від конфіскації майна, а доходи від розмитнення «євроблях» були незначними. В цьому місяці також спостерігалась відносна стабільність національної валюти. В той же час, казна продовжувала зростати завдяки доходам громадян та деякому прискоренню імпорту.
Зведений бюджет у лютому 2019 року отримав 93.7 млрд грн доходів, що на 24%, або ж на 17.9 млрд грн. більше, аніж у лютому 2018 року. Доходи збільшилися завдяки зростанню надходжень від прибуткового податку, плати за користування надрами та розмитнення «євроблях». З іншого боку, чинниками, шо перешкоджали зростанню доходів стали сповільнення темпів росту імпорту та скорочення виробництва тютюнових виробів
З 2013 року видатки на поточне споживання і розвиток зросли у 2.7 рази. Однак частка розвиткових видатків залишилася на рівні 2013 року - 8.9% усіх видатків загального фонду держбюджету. А з-поміж багатьох державних інституцій лише через шість міністерств держава «проїдає» майже 90% усіх коштів загального фонду держбюджету. «Ціна держави» з’ясувала, як саме держава «проїдає» бюджет.
Зведений бюджет у січні 2019 року отримав 73.9 млрд грн доходів, що на 3.6%, або ж на 2.6 млрд грн. більше, аніж у січні 2018 року. Доходи збільшилися насамперед завдяки прибутковому податку, платі за користування надрами та акцизам з імпортних товарів. З іншого боку, сповільнювали темпи наповнення бюджету скорочення заборгованості з відшкодування ПДВ, а також зміцнення національної валюти.