Автори VoxUkraine, порталу, створеного для науково обґрунтованого обговорення подій в Україні, пишуть про реформування державної служби.
Історія податків – пізнавальна та захоплююча тема. Сьогодні пропонуємо Вашій увазі інформацію про історію податку на додану вартість.
У вересні державний борг України зріс ще на 6.9% за рахунок позик від МВФ та Світового банку, а також продовження рекапіталізації НАК «Нафтогаз України». Це досить неприємна ситуація, але не смертельна.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Кабінет Міністрів мав презентувати проект закону про державний бюджет на 2015 рік до 15 вересня поточного року, але не зробив цього. Порушення процедури затвердження бюджету тягне за собою цілу низку негативних наслідків.
Нова Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки передбачає запровадження бюджетного фінансування політичних партій в Україні. Наразі, є тільки загальна концепція ідеї, тому її доля залежатиме від тих підзаконних нормативних актів, які будуть прийняті на основі Стратегії.
Сьогодні усі політичні сили говорять про децентралізацію. Однак, не завжди зрозуміло, що партійні діячі мають на увазі, коли використовують таке популярне нині слово. Насправді, ключове питання децентралізації - це розподіл бюджетних коштів між центром та громадами. У цій візуалізації ми пропонуємо Вашій увазі спрощений вигляд того, яким же чином влаштовані міжбюджетні відносини (відносини між центральним урядом та місцевими бюджетами) на сьогоднішній день. Також описуємо, які саме ключові недоліки такої моделі. Сподіваємось, ця інфографіка зробить процес децентралізації більш зрозумілим.
Тема скорочення державних службовців не сходить з вуст нових українських політиків з того часу, коли вони опинилася при владі. Здавалося б, чисельність державного апарату за цей час вже мала б зменшитися. Утім, нічого подібного, насправді, не сталося.
Збільшення ВВП на душу населення – модний пункт у передвиборчих програмах українських політиків. Розповсюджені проблеми, пов’язані з цим: зайва амбіційність, а також ототожнення цього показника із показником добробуту населення.
Як має бути. Найкраще, якщо податок на доходи буде всеосяжним. За умови що дохід не обкладається податком на доходи підприємств, він має обкладатися податком на доходи при виплаті, а якщо не оподатковується й при виплаті – значить, податок має бути сплачений при отриманні. Решта – це індивідуальне рішення, як витратити свої гроші після того, як було сплачено внески на узгоджені послуги.
У серпні державний та гарантований державою борг перетнув позначку 60% ВВП*. Якщо бути точним, його розмір склав 63,7% ВВП.