В листопаді до бюджетів всіх рівнів було залучено 122 млрд грн., що на 21.6% більше ніж в листопаді 2017 року. Росту доходів сприяло перерахування дивідендів від Нафтогазу, а також ріст обсягів рентної плати.
Будувати та ремонтувати дороги, школи, амбулаторії, стадіони, ЦНАПи тощо лише коштом місцевих бюджетів – особливо у сільській місцевості – майже нереально. Коштів бракує. Тому щороку з державного бюджету через механізми субвенцій і проектного фінансування в територіальні громади «вливають» фінансовий ресурс для підтримання соціально-економічного розвитку. І хоча суми такого «вливання» становлять менше 10% загального обсягу коштів, переданих з державного бюджету до місцевих, для окремих територіальних громад вони є чи не єдиним джерелом фінансування свого розвитку.
За прогнозом Мінфіну, загальний обсяг власних доходів місцевих бюджетів у 2018 році збільшиться на 20%, порівняно з попереднім роком, і перетне позначку в 231 млрд. грн. У 2019 році власні доходи місцевих бюджетів зростуть ще майже на чверть і складуть 288,4 млрд. грн. Попри те, що головне джерело доходів становлять податки, понад 10% коштів органи місцевого самоврядування отримують від здавання землі в оренду та надання послуг.
«Ціна держави» порахувала, скільки податків за рік сплачує звичайний український пенсіонер.
З 10 грудня 2018 року триває просвітницька кампанія «Рахунок від держави»: упродовж грудня мешканці 15 великих міст України отримають у поштові скриньки листівки з повідомленням, скільки в середньому громадянину коштують такі державні послуги, як оборона, освіта, виплата пенсій охорона здоров’я тощо.
Федерація роботодавців нафтогазової галузі та Центр соціально-економічних досліджень CASE Україна розпочинають співпрацю в рамках проекту “Ціна держави”. Мета партнерства - роз’яснення громадянам впливу енергетики на розвиток економіки та вартості кожному платнику податків рішень, що приймаються у цій сфері.
У жовтні 2018 року темпи росту доходів зведеного бюджету України дещо відстають від плану. Зокрема план по приватизації виконано лише на 0.6%. Однак ріст імпорту, девальвація та зростання зарплат забезпечують хороший темп зростання податкових надходжень.
Глобальну трансформацію, якої зазнав сільськогосподарський науковий сектор Нідерландів, можна назвати найрадикальнішою в Європі. Аграрну наукову інфраструктуру, що множилася та розросталася впродовж десятиліть, визнано недієздатною, передусім через те, що вона перестала задовольняти потреби основних користувачів результатів досліджень – фермерів. Заскладні бюрократичні ланки знищували, незапитані користувачами дослідження припиняли, науково-дослідницькі інститути зменшувалися у кількості і масштабах, а некомпетентні наукові кадри відстороняли або перекваліфіковували. Наразі нідерландська агронаука – одна з найпровідніших у світі, та цьому статусу передував тривалий період криз, реструктуризацій, непопулярних рішень і вимушеної економії. І навіть якщо досвід Нідерландів неможливо реплікувати в усіх країнах, що розвиваються, ринкові умови однакові для всіх і до них треба адаптуватися.
За умов воєнного стану Державний бюджет переходить в ручний режим керування.
За всю історію незалежності в Україні ще не запроваджували воєнного стану, тому спрогнозувати його наслідки складно. «Ціна держави» з’ясувала, як воєнний стан може вплинути на Державний бюджет. В умовах воєнного стану бюджет втрачає свою значущість на користь швидких процедур і меншої кількості залучених до рішення сторін
Рада ввела обмеження на поштові пересилки 100 євро. Цілили у новомодні контрабандні схеми, а влучили, як завжди, в звичайного споживача. Оголошена «велика перемога» у боротьбі із силами зла. «Ціна держави» детально розібралась з тим, що насправді відбулось з посилками.