CASE Україна підготував організаційний і фінансовий звіт за 2016 рік.
Минуло 4 місяці з того дня, як в Україні почався експеримент із подвоєння мінімальної зарплати. Почалась реальна детінізація, проте реального росту добробуту не відбулося.
Існує більше 3000 підприємств у державній власності (скільки точно ніхто не знає), і ради їм дати ніхто не може.
15 травня центр соціально-економічних досліджень CASE Україна та Український кризовий медіа-центр (УКМЦ) проведуть публічну дискусію «Як державні підприємства отруюють українську економіку?»
Мета економічного регулювання – поліпшити добробут споживачів, забезпечуючи ціни на ринку на рівні конкурентних. Однак є мінімум п’ять причин, чому цей результат не гарантовано...
Коротка історія про приховані особливості фінансових стосунків державних підприємств і ФОП-ів
Обсяг дивідендів від держпідприємств становить усього 1.3%, а прибутки – близько 3.5% вартості активів. До того ж отримати нараховані дивіденди проблематично.
Чому в країнах з вільною ринковою економікою, як, наприклад, у Сполучених Штатах, уряд регулює діяльність підприємств і фізичних осіб? Які чинники впливають на кількість регуляцій, які масштаби цього регулювання і що спричиняє появу індивідуальних регулятивних норм? Відповіді на ці запитання випливають із теорій, або моделей поведінки інституцій, підприємств і фізичних осіб, а також з емпіричного аналізу та спостережень.
Часто, бідкаючись скрутним матеріальним становищем, пенсіонери забувають про наявний у них актив, який може вирішити проблему відсутності грошей. На Заході отримати кошти від свого житла й надалі проживати в ньому можна за допомогою зворотної іпотеки.